Cégünk kizárólag minőségi és méretpontos egyedi ékszerekkel és kiegészítőkkel foglalkozik. Termékpalettánkat a legnagyobb körültekintéssel válogatjuk össze, valamint a problémák elkerülése végett minden termékünk egyedi tesztelésen esik át, így minimalizáljuk a hibás termék elküldésének lehetőségét.

Termékeink, árukészlet, egyedi megrendelések

Minden termék-képünk egyedileg befotózott és minden esetben a szóban forgó terméket tartalmazza. Így kerüljük el, hogy a vásárlót váratlan meglepetés érje a csomag kézhezvételekor. Amennyiben a vásárláshoz nem talál megfelelő mennyiségű képet, bátran kérje ezek pótlását ügyfélszolgálatunkon keresztül, írásos formában. Folyamatos termék-paletta bővítésünk mellett, melyet a változó igényekhez szabunk, cégünkhöz fordulhatnak a vásárlók egyedi kéréssel is, melyet amennyiben módunkban áll, szívesen teljesítünk!

Szállítás

A termékek kiszállításában törekszünk a vásárlói igények maximális kielégítésére. Annak érdekében, hogy minden vásárló megtalálja a számítását, 3 féle szállítási mód közül lehet választani. Hasonló profilú cégek között egyedülállóan, a feldolgozási napot követően (gyakran még a rendelés napjától számítva) 2 munkanapos kiszállítási időt tudunk garantálni, amennyiben vásárláskor a szállítási módok közül, a “Házhozszállítást” jelöli meg. Ebben az esetben szerződött partnerünk, a GLS juttatja el a csomagot a választott címre.

Bizalom

Ügyfélkezelés: szempontjából cégünk mindennél fontosabbnak tartja a vásárlók igényeit és elvárásait. A szolgáltatással, a webshoppal, és a termékekkel kapcsolatban minden kedves vásárló véleményét szívesen fogadjuk, és minden Kapcsolat-oldalon történő megkeresésre szívesen válaszolunk szigorúan 12 órán belül. Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll minden nap 9 és 16 óra között.

Garancia

Amennyiben termékünk nem nyeri el tetszését és úgy dönt, inkább visszaküldené számunkra, gond nélkül megteheti. (Kizárólag levelezési cím: 1023 BP Kolozsvári Tamás utca 7.) Minden esetben kérnénk a csomagot postai úton, ajánlottan feladni részünkre. Az elállási szándékát a vásárlónak, visszaküldés előtt minden esetben kötelező e-mail üzenetben jeleznie a hiba pontos indoklásával, ezt követően a vásárló választhat a termék cseréje, levásárlása és a pénzvisszafizetés között is. Pénzvisszafizetés esetében, a termék visszaérkezését követően 1 héten belül megtérítjük a vásárlás árát, beleértve a szállítási költséget is. A vásárlás folyamatáról részletes információt ezen a linken kaphat: Vásárlási feltételek

Szezői jog

A Phonebox Kft. www.ofelia.hu honlapja, illetve weboldalai, az azon található minden képi és szöveges tartalom, illetve azok elrendezése szerzői jogi oltalom alatt állnak, azoknak vagy bármely részüknek jogosulatlan felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül.