Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve: magyar.

Adatvédelmi nyilatkozatunk megtekinthető itt.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.


1. Üzemeltetői adatok 

Cégnév: Phonebox Kft.
Szolgáltató székhelye
(kizárólag postacím):
Budapest 1023 Kolozsvári Tamás utca 7.
Cégjegyzékszám: 01-09-911498
Email cím: ofelia(k-u-k-a-c)ofelia(p-o-n-t)hu
Adószám: 14605062-2-41
Bankszámlaszám: MKB Bank – 10300002-10452170-49020014
Adatkezelés nyilvántatási számunk: NAIH-105865/2016

A www.ofelia.hu webáruház által forgalmazott termékek köre:

Fém ékszerek
Nemesfém ékszerek
Ékszer tartozékok


2. A termék kiválasztása 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A termékek adatlapján megjelenő képek eltérhetnek a valóságostól, céljuk az illusztráció. A Phonebox Kft. nem vállal felelősséget a termékismertetők, képek és egyéb, a termékkel kapcsolatos információk tartalmáért illetve annak változásaiért, ha ezek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történtek, különös, de nem kizárólagos tekintettel az előzetes bejelentés nélküli változtatásokra.

A rendelés elküldése 
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A rendelések feldolgozása 
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége 
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás 
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


3. Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Eljárás hibás ár esetén:
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.


4. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvétellel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Fizetési módok
Utánvét – Ebben az esetben a GLS kézbesítőjének fizet a csomag átvételekor.
Online bankkártyás fizetés –  Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

MasterCard
Maestro
Visa
Visa Electron
American Express


5. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása Postai küldeménnyel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
– Szállítási módok: Házhozszállítás és csomagpont.
– Kiszállítási idő: Házhozszállítás és csomagpont esetében átlagosan 1 munkanap.

Szállítási díjak:

Házhozszállítás:                                690Ft

GLS csomagpont:                             890Ft

A szállítástól elállás 
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


6. Elállási/Felmondási jog

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza.  A rendelet értelmében a Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e  szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő  attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Amennyiben elállási/felmondási jogával élni kíván:

– Elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (A nyilatkozat letölthető innen.), kérjük eljuttatni elektronikus úton, még a termék visszaküldése előtt az alábbi email címre:
ofelia(k-u-k-a-c)ofelia(p-o-n-t)hu.

– Az elállási jogot érvényesnek tekintjük amennyiben a fenti formában történő kapcsolatfelvételt a vásárló 14 napon belül megkezdte.

– A kapcsolatfelvételt követően Vásárló és Szolgáltató egyeztet a visszaküldés időpontjáról és menetéről

A termék Szolgáltató (e-mailben egyeztetett) címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, okvetlen hívja fel Vevőszolgálatunkat és feltétlenül jelezze ezt email-ben is!

Ha a termék vagy a csomagolás kibontása után észlel bármilyen eltérést a normál állapottól vagy a termék hiányosságát véli felfedezni, kérjük feltétlenül írja ezt meg nekünk, fotóval mellékelve a “Kapcsolat” menüpont alatt található email címre, vagy a ofelia(k-u-k-a-c)ofelia(p-o-n-t)hu email címre, a termék átvételétől számított 2 munkanapon belül. Ellenkező esetben később nem tud erre hivatkozva élni szavatossági igényével.

Cseregarancia:

A vásárlástól számított 14 napon belül termékeinkre cseregaranciát biztosítunk. A termékeket csak eredeti és sértetlen csomagolásban, sérülésmentes állapotban, minden tartozékával együtt, az eredeti számla visszaküldése mellett cserélünk vissza. Használt, mosott, karcos, hiányos terméket semmilyen körülmények között nem veszünk vissza. A visszaküldés kizárólag postai, vagy futár úton történhet, mely visszaküldés díja mindig a Vevőt terheli. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni! A csomagot, kérjük, értékbiztosítással együtt adják fel, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk. A termék sérüléséből adódó költségei a Vevőt terhelik.

Amennyiben a terméken a kipróbálást meghaladó használati nyomok mutatkoznak, karcok, szakadások, elszíneződések, és ez nem lett jelezve a visszaküldés előtt, abban az esetben a vásárló nem élhet az cseregarancia jogával és a termék visszaküldésre kerül a feladó (vásárló) címére. Amennyiben a Szolgáltató által ismét elküldött csomagot a Vásárló nem veszi át, a Szolgáltatónak nem áll módjában tovább tárolni a terméket, így kidobja azt. A kiállított számlát, törvényi előírásoknak megfelelő időtartamig őrizzük, melyet a vevő előzetes egyeztetés után átvehet.

Szerződéstől való elállás:

Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor köteles a terméket haladéktalanul, és teljes megrendelését hiánytalanul legkésőbb a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A termékeket csak eredeti és sértetlen csomagolásban, sérülésmentes állapotban, minden tartozékával együtt, az eredeti számla visszaküldése mellett cserélünk vissza.  A  visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a rendelt terméket hiánytalanul, a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének teljes költsége Önt terheli. Ön kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Amennyiben a terméken a kipróbálást meghaladó használati nyomok mutatkoznak, karcok, szakadások, elszíneződések, és ez nem lett jelezve a visszaküldés előtt, abban az esetben a vásárló nem élhet a szerződéstől való elállás jogával és a termék visszaküldésre kerül a feladó (vásárló) címére. A Szolgáltató által visszaküldött csomag átvétel hiányában, a visszaérkezéskor kidobásra kerül. A kiállított számlát, törvényi előírásoknak megfelelő időtartamig őrizzük, melyet a vevő előzetes egyeztetés után átvehet.

Ha Ön eláll a  szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön visszaküldött termékének kézhezvételétől számított 10 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termékek vételárát a fuvarozási költséggel együtt. (kivéve azokat a  többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az  általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés minden esetben banki átutalással történik. A banki visszafizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.  A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket hiánytalanul, a vásárlást igazoló számla eredeti példányával együtt. A visszatartás jogát, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

A 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet 29. §-a értelmében az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az  átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az  átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta

7. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.


8. Tulajdonjogi kikötés 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.